Legyen szó online vagy offline vállalkozásról (lehet kombinált is) a marketing elengedhetetlen feladat. Gyakorlati tapasztalattal az előzőből rendelkezek, mert kisebb induló költségekkel ki lehet próbálni 1-1 ötletet, illetve siker esetén nagyobb profit realizálható. Természetesen nem vetem el az offline eszközöket sem, DE azok használata lassabb, macerásabb és nehezebben optimalizálható. Vannak olyan helyzetek, amikor kimondottan ezekre van szükség, viszont általában már működő cégek esetén jelentenek pluszt a vevők megtartásában és nem újak megszerzésében. Továbbra is szeretném hangsúlyozni, hogy az általános igazságok nem léteznek, viszont mindent rá lehet húzni a saját vállalkozásra (kihagyjuk ezt; átírjuk azt; nem ez az ajándék, hanem az; nem 100, CSAK 10 nyertes stb).
Célok kitűzése
- Lépésekre bontása
- Alternatív megoldások keresése
- Alkalmazkodás a piaci viszonyokhoz és a vásárlói igényekhez
Tervezés és megvalósítás
- Eszközök kiválasztása
- Eszközök kivitelezése
- Eszközök tesztelése
Folyamatos kísérletezés
- Gerillamarketing eszközök bevetése
- Automatizálás
- A/B tesztek
Közösség- és listaépítés
- Közösségi oldalakon
- Hírlevél lista
- Vásárlói lista
- Remarketing lista
0 hozzászólás