Két okból kapott egy teljes leckét a saját weboldal:
- weboldalakat készítek (ez a fő profil és úgy gondolom, hogy ebben erős vagyok)
- CSAK a tiéd ( a közösségi oldalakon az éppen aktuális szabályok szerint vannak jogosultságaid és eszközeid), így azt hozol ki belőle, amit tudsz (vagy amit a tudásod és anyagi lehetőségeid engednek)
Már nagyon régóta nem a weboldal megléte a siker kulcsa, hanem annak vevőszerzésre optimalizálása. Fontos szerep jut neki az értékesítési folyamat minden szegmensében:
- első találkozás (bejegyzés, sales oldal, főoldal stb.) = első benyomás
- hírlevél feliratkozási lehetőség = saját lista, amit bármikor és bárhol felhasználhatsz
- remarketing lista építés = olcsóbban elérhető célközönség, akik már találkoztak a vállalkozásoddal
- érkező oldal hirdetésekhez = kijelölt célnak elérésére optimalizálva pl. feliratkozás, vásárlás stb.
- értékesítés potenciál = milyen arányba tud látogatóból vásárlót konvertálni
- látogatók küldése közösségi felületekre és onnan vissza = minél többször találkozik a leendő ügyfél a szolgáltatásunkkal/termékünkkel annál nagyobb az esély a konverzióra
- stb.
0 hozzászólás